• Sık Sorulan Sorular
Kliniğimiz Haftaiçi 09:00-20:00 , Cumartesi günleri 09:00-15:00 saatleri
arasında hizmet vermektedir
Bizlere en hızlı 0540 004 35 00 Nolu telefonumuzdan veya Bulunduğunuz
internet sitemizin iletişim bölümünden ulaşabilirsiniz.
Yerimiz Menemen Merkezde , Menemen Garajı ve Hükümet Konağının Tam
karışısında Dr. Necmi Özgüven İş Merkezindedir.
Hayır , Seans sürelerimiz ve yoğunluğumuz nedeniyle randevusuz hasta kabul edemiyoruz
Hayır , SGK ve Özel Sigortalar ile anlaşmamız bulunmamaktadır.
Evet , yapılan son bilimsel çalışmalar ile normal doku iyileşme sürecinin takibiyle uygulanan Fizyoterapi , Manuel Terapi ve kişiye özel egzersiz programları ile %95 iyileşme sağlanmaktadır. Bu süreçler kişiden kişiye değişmektedir.
Evet , Uygulanan tedavi yöntemleriyle birlikte hastanın verilen egzersiz programına düzenli uygulamasıyla boyun düzleşmelerinde düzelme görülmektedir.
Bu soruya net bir cevap vermek mümkün değildir. Hastalığınızın durumuna göre değişiklik görülmektedir.Akut durumlarda 4 ile 6 seans , Kronikleşen 3 Aydan uzun süren ağrı durumlarında ise 8-10 seans sürebilmektedir.
Evet , Bazen ilk seanslar sonrasında ağrı hissedebilirsiniz. Bu Hastalığınız ,uygulanan yöntemler ve sizin fiziksel duygusal durumunuza göre değişiklikler gösterebilir.
Ortopedik cerrahiler sonrası Doktorunuzunda onayı ile rehabilitasyon süreci en hızlı şekilde başlamalıdır.
Reformer Pilates ; Sağlık bireylerin yaptığı , grup halinde yapılabilmektedir.
Klinik pilates ise ; Sağlık problemleri olan bireylerin tamamen kişiye özel, bireysel ve fizyoterapist eşliğinde yapılan pilates türüdür.
Canlı Desteği Başlat
Whatsapp Destek Hattı