Hizmetlerimiz

Manuel Terapi

Bir cihaz veya materyal olmaksızın elle uygulanan , ağrıyı azaltıp hareketleri daha

Ortopedik Rehabilitasyon

Ortopedik Rehabilitasyon kas, eklem, sinir, bağ, tendon ve yumuşak

Nörolojik Rehabilitasyon

Nörolojik Rehabilitasyon ; nörolojik rahatsızlıklardan sonra hareket kayıpları ,

Klinik Pilates

Klinik Pilatesin Amacı ; tıbbi tanıyla gelmiş olan , ağrıları olan veya duruş bozukluğu olan

Reformer Pilates

Reformer aleti üzerinde yer alan aparatlar ve mekanik sistemi sayesinde onlarca hareket kombinasyonunda

Felç (İnme) Sonrası Fizyoterapi

Beynimize giden kan akışı azaldığında veya

Kuru İğneleme

Kuru iğne tedavisi (İMS) için çeşitli uzunlukta ve çok ince iğneler kullanılır. Kasılmış, bu nedenle.

Sportif ve Ortopedik Cerrahi Rehabilitasyonu

sportif yaralanmalar ve ortopedik cerrahi işlemler..

Kinezyolojik ve Fonksiyonel Bantlama

. Kas iskelet sistemi kaynaklı sorunların başında kasın

Eklem Ve Yumuşak doku mobilizasyon teknikleri

ağrıyı ve fonksiyon kaybını tedavi etmek için el ile vücuda uygulanan

Recorvery

DOiT'te atletik performans, fonksiyonel antrenman ya da rehabilitasyon sonrası recovery imkanlarından yararlanabilir,

Medikal Masaj

Medikal masaj, kasların yenilenmesine ve gevşemesine yardımcı olur. Kan dolaşımını ve böylece vücuttaki oksijen

Elektroterapi

Elektroterapi uygulamasının amacı, ağrıyı ve kas güçsüzlüğünü ortadan kaldırmak, vücut işlevlerini iyileştirmektir

Skolyoz Tedavisi

Skolyozun tedavisinde gözlem, korse tedavisi, fizik tedavi ve cerrahi operasyon uygulanmaktadır.

Postür Analizi

Postür analizi ayakta dik duruş pozisyonunda önden(anterior), yandan(lateral) ve arkadan (posterior) değerlendirilir.

Pelvik Taban Rehabilitasyonu

Pelvik taban rehabilitasyonu pelvik taban kas grubunu optimize ve rehabilite etmeyi...

Menüsküs Yaralanması

Menüsküs yaralanmaları, dizin iç kısmında bulunan ve genellikle spor sırasında oluşan zararlar olarak tanımlanır.

Erkek Sağlığı Rehabilitasyonu

Erkeklerin cinsel sağlık sorunlarının fizyoterapi ile tedavisi, manuel terapi ve terapötik egzersizlerle sağlanır.

Evde Fizyoterapi

Özellikle fizik tedavi süreci zahmetli geçen inme(felç), bel fıtığı, boyun fıtığı, omurilik yaralanmaları gibi hastalıklarda tedavi sürecine olumsuz etki eden;

Perküstif Terapi

Perküsyon ve vibrasyon terapisi cihaz yardımı ile uygulanan bir tür masaj tekniğidir. Ve benzer sonuçlar verebilen köpük silindirler gibi ..
Canlı Desteği Başlat
Whatsapp Destek Hattı